۱۳۸۵ اردیبهشت ۲, شنبه

آقای دکتر معین!

آقای دکتر من متوجه شدم که شما زندگیتان را به دو دوره‌ی قبل و بعد از انتخابات تقسیم کرده‌اید و گویا ( چنانکه از فحوای کلامتان بر میاید ) بسیاری از مسايل را در بعد از انتخابات بی فایده میدانید مثلا « رضاي عزيز - سوءالهاي سختي ميكني آن هم از من در مورد خودم ! وآ نهم بعد از انتخابات ! ؟» من همیشه یک سوال بزرگ از حزب شما داشتم: چرا تنها در انتخابات فعالیت میکنید و بعد هیچ!!! مگر در زمانهای دیگر زندگی جریان ندارد. چرا هیچ فعالیتی انجام نمیگیرد ( میدانم که انجام میگیرد و برخی اوقات به گوش منهم میرسد اما آنچنان کم رمق محدود و آبکی که میتوان از آن صرف نظر کرد)
آقای دکتر! حدس میرنم در زمان انتخابات بعدی حزب مشارکت به میدان میاید بوق بوق که به آنها رای دهیم و تحریم بیفایده است. فکر نمیکنید باز هم شکست خواهید خورد؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام- ظاهرا رییس جمهور محبوب فعلی هم به این عارضه دچارشده چون گفته "من در مورد اوردن پول نفت به سر سفره های مردم هیچ قولی نداده ام " و شعارهای قبل از انتخابات را اصلا به خاطر مبارک نمی آورند. -استاکر

ناشناس گفت...

رییس جمهور فعلی کسی نسیت که به حرفهایش فکر کرد فقط باید خندید