۱۳۸۵ اردیبهشت ۲, شنبه

ما به رئیس جمهورمان افتخار میکنیم!

آقای دکتر معین!

آقای دکتر من متوجه شدم که شما زندگیتان را به دو دوره‌ی قبل و بعد از انتخابات تقسیم کرده‌اید و گویا ( چنانکه از فحوای کلامتان بر میاید ) بسیاری از مسايل را در بعد از انتخابات بی فایده میدانید مثلا « رضاي عزيز - سوءالهاي سختي ميكني آن هم از من در مورد خودم ! وآ نهم بعد از انتخابات ! ؟» من همیشه یک سوال بزرگ از حزب شما داشتم: چرا تنها در انتخابات فعالیت میکنید و بعد هیچ!!! مگر در زمانهای دیگر زندگی جریان ندارد. چرا هیچ فعالیتی انجام نمیگیرد ( میدانم که انجام میگیرد و برخی اوقات به گوش منهم میرسد اما آنچنان کم رمق محدود و آبکی که میتوان از آن صرف نظر کرد)
آقای دکتر! حدس میرنم در زمان انتخابات بعدی حزب مشارکت به میدان میاید بوق بوق که به آنها رای دهیم و تحریم بیفایده است. فکر نمیکنید باز هم شکست خواهید خورد؟

۱۳۸۵ فروردین ۳۰, چهارشنبه

پلیس تهران کسانی را که حیوان همراه داشته باشند دستگیر میکند»
پلیس تهران کسانی را که خودشان حیوان باشند را هم دستگیر میکند؟

۱۳۸۵ فروردین ۲۸, دوشنبه

بازم سلام

من نیدونم چون کسی اینجا نمیاد من چیزی نمینویسم یا چون من چیزی نمینویسم کسی اینجا نمیاد؟ حرف برای گفتن زیاده ویزای کانادای من اومده و من با گشاده دستی تمام از حق مسلم خود چشم پوشی میکنم و آن را برای امام رضا و یارانش میگذارم تا از آن نهایت استفاده را ببرند و جشنهای تولدشان را با کیک زرد و شمع اورانیوم غنی شده بگیرند. راستی کلیه‌ی پروژه های جنوب هم در حال نیمه تعطیل است و استفاده از ذخایر گاز عسلویه که بین ما و امارات مشترک است و عماراتیها از سال ۹۲ از آن استخراج میکنند حق مسلممان نیست.
به نظر شما اگر ما از پروژه‌های هسته‌ای به دنبال بمب نیستیم پس به دنبال چه هستیم؟