۱۳۸۶ فروردین ۱۷, جمعه

حسین درخشان

من برای آقای درخشان احترام زیادی قايلم. و تمام آن به خاطر کمک شایانشان به ایرانیان بود تا با وبلاگ نویسی أشنا بشوندو واقعا کار کوچکی به لحاظ اجتماعی نبود.
من وبلاگ ایشان را زیاد مطالعه نمیکردم تا اینکه جنگ اخیر میان نبوی امروز و آقای درخشان درگرفت .
به همین خاطر به سایت هودر رفتم تا ببینم نقطه نظر او چیست.متاسفانه چیزی که دیدم نه تنها منطقی نبود بلکه فاجعه بود! مقاله‌ی اولی که بر روی سایت قرار دارد راجع به کاریکاتور روز از جریان گروگانگیری است
من نمیتوانم بفهمم واقعا کجای این کاریکاتور اشاره‌ی سکسی دارد؟ "دینامیک بی‌اهمیت و بچگانه‌ی جذابیت جنسی ملوان زن بریتانیایی است برای رییس‌جمهور کشور"

واقعا این تصویر اشاره‌ی سکسی است؟ یا تصوری است از نارسیسیم رییس جمهور ایران که برای ارضای خودش (نه جنسی!) و به پایین کشیدن خبر تحریم دست به چنین کار احمقانه‌ای زده است؟ خبر چه بالا باشد چه پایین ایران تحریم شده است! و مساله این است آقای درخشان! آنچه شما از ان دفاع میکنید تلاش برای اغفال افکار عمومی ایران است.
مقاله‌ی دوم جالب تر است. در این مقاله آقای درخشان هر چه که در چنته داشتند برای توهین به نبوی و آهنگ کوثر به کار برده اند و در روز بعد با معصومیت کودکانه ای آن را دروغ اول اوریل معرفی کرده‌اند! تا به حال شنیده بودید برای دروغ اول اوریل کسی به کسی فحش دهد؟ توضیحی برای حماقت آقای درخشان لازم است؟
اگر نظر من را میخواهید آقای بنوی شانس آورده است چون ممکن بود به عنوان دروغ اول اوریل درخشان او را بکشد و فردا ادعا کند که این فکاهی نویس اصلا جنبه‌ی شوخی ندارد، من شوخی شوخی یه چاقودر شکمش کردم ولی ایشان قضیه را جدی گرفتند و مردند..

هیچ نظری موجود نیست: