۱۳۸۶ دی ۳۰, یکشنبه


خيلي وقت است که اينجا خبري نيست, يعني هيچ جا خبري نيست از اخبار پر هياهويه احمدي نژآد هم خسته شدم از همه این مبارزان که هر روز هزار نامه به همان كساني مينويسند که دست اندر کار همآن جنايات گزرش شده در نامه اند. آخر کی میخواهید باور کنید که هاشمی شاهرودی علاقه ای به برکناری قضاتش ندارد!
گويا تمام اين ها براي نشان دادن اين است که كساني هستند که مبارزه مي کنند آلترنتيوي براي روز مبادا همانند خاتمي. سوپاپ اطمینان برای کسانی که میخواهند اتفاقی بیافتد. ديگر کاري به کار آينها ندارم. حرص خوردن من چه فايديي دارد وقتي که هيچ عملي در کار نيست حماقت را به جآيي رسانده اند که رييس جمهور از حج بر گشته را تواف ميکنند و مردم از سر ما ميميرند. و در زندانها کسانی در زیر شکنجه میمیرند و ...

۳ نظر:

ناشناس گفت...

من هم خسته ام ...همه مان خسته ایم..و هیچ کس هیچ کاری نمی کند..همه گویی در رخوت احمقانه ای در انتظار بیهوده ای به سر می برند گودو آیا خواهد آمد..بی هویت،بی نشان،بی زمان و .....

ناشناس گفت...

معنی قومیت تعرضی و قومیت اثباتی در کلام رهبری:
اگرچه رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران میان قومیت تعرضی و اثبات گر تفاوت قایل شدو در اظهارات خود حذفی و سلبی برخورد کردن قومیت را تهدید تلقی نموده است و در عین حال آن را متفاوت از اثباتی بودن قلمداد نموده است در عین حال روز نامه همبستگی در ٢٦/١٢/٨٧ با تیتر غلط " قومیت در دنیای اسلام بزرگترین عامل تفرقه است " رمز واقعی در کلام ایشان را تحریف کرده است. رهبر ج.ا.ايران تعصب بر عقايد را يكي از عوامل تفرقه ميان مسلمانان بر شمرده و افزوده است ايمان به مباني نبايد از مرز اثبات به مرز نفي همرا با تعرض و دشمني برسد. .
ملاحظه : بدیهی است قومیت به تنهایی تهدید نیست چرا که همه ملت‌ها به نوعی قومیت محسوب می شوند . برای مثال اگر جهان اسلام را ملت محسوب کنیم فارسی زبان ها یک قومیت محسوب می شوند.
برحسب اظهارات رهبر نظام ج.اسلامی ایران ،قومیت تعرضی ،در ایران به قومیتی گویند که با اعمال نوعی اجبار ساختاری علیه اقوام دیگر به زبان و ادبیات سایر اقوام تعرض می نمایند. و در عین حال هویت طلب‌ها مصداق قومیت اثباتی محسوب می شوند.
قبلا در سال ١٣٨٦ نیز رهبر جمهوری اسلامی نسبت به سیاست بازگشت به باستان‌گرایی و تقدیس آثار پادشاهان قدیم در ایران ابراز نگرانی کرده بود . همچنین در سخنرانی خود در سال ٨٧ از برخی مسئولین نظام به سلطان حسین تعبیر نموده بود.
نظر:
اظهارات رهبری نظام اسلامی باید در ادبیات هویت طلبان برای بر ملا کردن سیاست‌های قومیت تعرضی در ایران مورد بهره برداری قرار گیرد.

ناشناس گفت...

معنی قومیت تعرضی و قومیت اثباتی در کلام رهبری:
اگرچه رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران میان قومیت تعرضی و اثبات گر تفاوت قایل شدو در اظهارات خود حذفی و سلبی برخورد کردن قومیت را تهدید تلقی نموده است و در عین حال آن را متفاوت از اثباتی بودن قلمداد نموده است در عین حال روز نامه همبستگی در ٢٦/١٢/٨٧ با تیتر غلط " قومیت در دنیای اسلام بزرگترین عامل تفرقه است " رمز واقعی در کلام ایشان را تحریف کرده است. رهبر ج.ا.ايران تعصب بر عقايد را يكي از عوامل تفرقه ميان مسلمانان بر شمرده و افزوده است ايمان به مباني نبايد از مرز اثبات به مرز نفي همرا با تعرض و دشمني برسد. .
ملاحظه : بدیهی است قومیت به تنهایی تهدید نیست چرا که همه ملت‌ها به نوعی قومیت محسوب می شوند . برای مثال اگر جهان اسلام را ملت محسوب کنیم فارسی زبان ها یک قومیت محسوب می شوند.
برحسب اظهارات رهبر نظام ج.اسلامی ایران ،قومیت تعرضی ،در ایران به قومیتی گویند که با اعمال نوعی اجبار ساختاری علیه اقوام دیگر به زبان و ادبیات سایر اقوام تعرض می نمایند. و در عین حال هویت طلب‌ها مصداق قومیت اثباتی محسوب می شوند.
قبلا در سال ١٣٨٦ نیز رهبر جمهوری اسلامی نسبت به سیاست بازگشت به باستان‌گرایی و تقدیس آثار پادشاهان قدیم در ایران ابراز نگرانی کرده بود . همچنین در سخنرانی خود در سال ٨٧ از برخی مسئولین نظام به سلطان حسین تعبیر نموده بود.
نظر:
اظهارات رهبری نظام اسلامی باید در ادبیات هویت طلبان برای بر ملا کردن سیاست‌های قومیت تعرضی در ایران مورد بهره برداری قرار گیرد.