۱۳۸۵ بهمن ۵, پنجشنبه

بی حرفی

جالب است وقتی که حرفی برای گفتن نداری و میخواهی حرف بزنی؟ درست مثل اینکه با یک دختر زیبا ملاقات کنید برای اولین بار وچیزی نیابید که بگویید و تنها چیزی که میخواهید بگویید در لابلای سکس و سوء استفاده رنگ میبازد. واقعا میشود به کسی را در خیابان دید و گفت ببخشید شما بسیار زیبا هستید؟ حالا این به کنارکه در تهران احتمالا میشنوید برو گمشو! اما واقعا فکر نمیکن خیلی باید خوشایند باشد این حرف از طرف یک ناشناس؟

۳ نظر:

being a woman گفت...

mitavanam begooyam yek kheili kam ashena in harf ra be man zad va har vaght az sho'or zekre kheir mishavad migooyam man yek bashoor molaghat kardeam!!!! Dar tehran ham mishavad chera ke na.... kami jorat mikhahad!!!

ناشناس گفت...

AlBate jahaTe etela bayad arz konam ke bande aslan ghashang nistam va point-e majara ham dar hamin bood...

ناشناس گفت...

سلام- خوشحالم که بعد از مدتها دوباره مطلب می نویسی امیدوارم ادامه بدی.راستش این موضوعی که تو مطرح کردی حدود 10 سال پیش یکی از دوستانم چنین ایده ای رو داشت و میگفت گفتن چنین چیزی نباید برای مردم غیر عادی باشه. بهر حال منم با او موافق ام. ظاهرا در فرهنگ غربی چنین چیزهایی حل شده است. نمیخوام از فرهنگ اونا دفاع کنم ولی عقل سلیم هر کجای دنیا چیز درستی رو دید باید به دور از تعصب قبول کنه.-استاکر