۱۳۸۶ اردیبهشت ۱۲, چهارشنبه

شاید بعد چهار پنج سال، یاد روزهایی افتادم که با علیرضا مینشستیم از مشنگ بازیهای روزمان میگفتیم و میخندیدیم؛ من دیشب پای صحبت کسی نشستم که از ته دل خندیدم و گریستم. انگار خاطراتی مشترک را از زبان دوست دیرینه‌ای میشنیدم. آنهم سه سال، سه سال خاطره‌ای که میتوانی هر کدامشان را حس کنی. عجیب بود. گاهی به زندگی امیدوار میشوم. گاهی احساس میکنم، کس دیگری میتواند از درون من سخن بگوید. حس میکنم میتوانم خودم باشم، بی آنکه بخواهم شرایطی را ارضا کنم یا به اجبار باعث خوشحالی کسی شوم.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

ghasang minvisi pesarak.lezat bordam koli...
daghighan chio nafahmidi ta bloge man???!!

آرش گفت...

khoshhalam ke az neveshteham khoshetun umade :)

ناشناس گفت...

nemidoonam chera ghati pati mibini...
babak mofassere axe,mitooni roo nazarash hesab koni;-)

ناشناس گفت...

baba in ye tamsil bood....
akhe babak kolan azin axe khoshesh nayoomad,baghye ham hamintor taghriban.vali man gozashtam.daghighan chizi bood ke mikhastam.in harfaye ajib gharibesham male ine...
to be bardashte oona kari nadashte bash.harjoor delet mikhad fekr kon...

ناشناس گفت...

k khoshet oomad....
ehtemalan faghat mano to khoshemoon oomade!az nazare man kafye...

ناشناس گفت...

salam doost aziz
khoshhalam az un ax khoshet umade
man az ax khosham niomade
az zeshti in ax bishtar khosham niomade
az inke atr unja dast dokhtare chi mikone
akkas bedoon dalil in karo nakarde
man o mana sar un ax nim saat bahs kardim
bedon inke daavayi bokonim
to ham bedon daava bash
cool bash pesar
man goftam estefade az sex va jensiat baraye tabligh yek atr khodfrooshie
na khodfrooshi
khoshhalam ke mifahmi

ناشناس گفت...

mersi...dare behtar mishe age khoda bekhad...

ناشناس گفت...

va kasi injast ke sali ye bar up mikone....